KÉZMŰVES UDVAR

Hírek, információk és
újdonságok a kaposújlaki
BBM Kerámia és
Kézműves Udvar
háza tájáról

Kiállítás a Zrínyiben

2010.03.01. 20:36 | B. Balaskó Mária | Szólj hozzá!

Címkék: kiállítás

A múlt év végén kedves felkérést kaptam, hogy mutassam be munkáimat Kaposváron, a Zrínyi Ilona Általános Iskola tanulóinak és az érdeklődőknek.

Örömmel tettem eleget a meghívásnak és így február 24-én megnyílt a kiállítás.

BBM Kiállítás megnyitó a Zrínyiben

Nagy Judit tanárnő megnyitójában egy kicsit felelevenítette a múltat, hisz legelőször tizenéves lányaimmal közös kiállításon mutatkozhattunk be tizennéhány évvel ezelőtt. Majd rá pár évre rá egy önálló tárlat következett.

E mostani kiállításon a bemutatott kerámiák és üvegek átfogó képet adnak az elmúlt időszak kísérletezéseiről, eredményeiről.

BBM Kiállítás a Zrínyiben

B.B.M: P2240034

B.B.M: P2240036

Jónéhány kérdés is felmerült a gyerekek részéről. Pl:

Milyen anyagból és hogyan készülnek a kerámiák? 
Mennyi ideig tart az elkészítésük?
Hogy lesz ilyen alakjuk az üvegeknek? stb.

B.B.M: DSC00998

Kérdezték azt is használom e az itt kiállított edényeket?

E kérdésre a válasz máris kezemben volt, hisz meglepetésként pogácsát sütöttem a megynyitó résztvevőinek, melyet természetesen saját készítésű tálban kínáltam.
Igaz mindez kb. 20 másodpercig tartott. :)

B.B.M: DSC01002

Meglepetés engem is ért, hisz egy csodaszép íriszt kaptam -utalva tán az üvegmozaik képeimre-, valamint egy nem midennapi emléklapot.

A kiállítás rendezésében Judit mellett sokat segített Schleglné Krehán Ágnes tanárnő, valamint néhány vállalkozó kedvű fiatal. Hálás köszönet érte!

B.B.M: P2240042

Mint a fotókon is látszik, nem sok iskola büszkélkedhet ilyen színvonalas kiállítóhellyel. Megnyugtató egy ilyen helyen, biztonságban tudni a tárlat törékeny anyagát.

Még egyszer köszönöm a lehetőséget, hogy itt lehettem!

 Balazsiné Balaskó Mária

 



A kiállítás megtekinthető 2010.február 24-től március 19-ig

Zrínyi Ilona Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Tagiskola
Kaposvár, Pázmány Péter u. 32/b.


 

A kiállítás ideje alatt sokan írtak a vendégkönyvembe és
sok szép kis rajzot is kaptam.
Nem mindennapi idézetek is kerültek az aláírások mellé.
Köszönöm Mindenkinek!

>>> VENDÉGKÖNYV
(Új ablakban nyíik meg!
)
 


 

Kaptam még néhány fotót a megnyitóról.

Schleglné Krehán Ágnes készítette. Köszönet érte.

B.B.M: IM000969

 

B.B.M: IM000975

 

B.B.M: IM000976

 

B.B.M: IM000977

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezmuvesudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr821800985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása