KÉZMŰVES UDVAR

Hírek, információk és
újdonságok a kaposújlaki
BBM Kerámia és
Kézműves Udvar
háza tájáról

Születésnapra...

2009.03.15. 10:32 | B. Balaskó Mária | Szólj hozzá!

 

Pontosan 1 évvel ezelőtt indítottam útjára ezt a blogot. Irtam néhány bejegyzést, aztán szünet...

Egyszerűen nem jutott időm rá. Nagyon sokféle dolgot csináltam egyszerre.
Csak néhányat említsek:
Különböző programokat szerveztem, faluújságot és a Kaposújlaki Faluház blogját szerkesztettem,
Kézműves szakkört
vezettem. Mindezt a család mellett természetesen.

Egyre többször  éreztem úgy, összecsapnak fejem fölött a hullámok és soha nem érem utol magam. A nap nekem is csak 24 órából áll.
Természetesen, pont azok a dolgok maradtak el, amit legjobban szerettem volna megvalósítani. Annyi elképzelésem, tervem, ötletem van.

Ugye nem ismeretlen érzés?

A múlt év vége felé elgondolkodtam azon, hogy mi is a fontos az életemben.
Mi az, ami tényleg FONTOS!

Tehát értékeltem és számvetést készítettem, közben rájöttem, megérett az idő a változtatásra! Nincs mire várni!

Bármennyire is szerettem a munkámat a faluházban, azért a családom, a szakmám, és a kézművesség mégiscsak fontosabb.

E szülinapi bejegyzés legfontosabb gondolata:

Megadtam a lehetőséget magamnak, hogy megvalósítsam mindazt, amire eddig nem volt lehetőségem.

Hogy melyek ezek? Hamarosan kiderül!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezmuvesudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr671003049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása