KÉZMŰVES UDVAR

Hírek, információk és
újdonságok a kaposújlaki
BBM Kerámia és
Kézműves Udvar
háza tájáról

A kékszakállú herceg vára

2010.01.27. 20:42 | B. Balaskó Mária | Szólj hozzá!

Címkék: kerámia térplasztika a kékszakállú herceg vára

A Kékszakállú herceg vára - B.B.M: Kézműves szemmel1

 

A Kékszakállú herceg vára - B.B.M: Kézműves szemmel2

 

Három évvel ezelőtt írtam e sorokat.
Ekkor terveztem és készítettem Bartók Béla - A Kékszakállú herceg vára -operájához egy térplasztikát. Különleges élmény volt.

A napokban került a kezembe egy kis füzet. Ezt is akkor írtam.
Valahogy kikívánkozott belőlem, hogy mit, miért, hogyan és miért éppen úgy terveztem és készítettem el? 
Hát leírtam...  de nagyközönség eddig még nem olvasta.

Most -három évvel később-, közkiccsé teszem.

Nos, itt a lehetőség, akit érdekel, megtudhatja, milyennek látom én a zene világát - kézműves szemmel.

A Kékszakállú herceg vára - B.B.M: Kézműves szemmel3

 

A Kékszakállú herceg vára - B.B.M: Kézműves szemmel4

 

A Kékszakállú herceg vára - B.B.M: Kézműves szemmel5

 

A Kékszakállú herceg vára - B.B.M: Kézműves szemmel6

 

A Kékszakállú herceg vára - B.B.M: Kézműves szemmel7

 

B.B.M: Kézműves szemmel008

 

A Kékszakállú herceg vára - B.B.M: Kézműves szemmel9

 

B.B.M: Kézműves szemmel010

 

A Kékszakállú herceg vára - B.B.M: Kézműves szemmel11

 

A Kékszakállú herceg vára - B.B.M: Kézműves szemmel12

 

A Kékszakállú herceg vára - B.B.M: Kézműves szemmel13

 

A Kékszakállú herceg vára - B.B.M: Kézműves szemmel14

A bejegyzés trackback címe:

https://kezmuvesudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr851707537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása